Tevreden klanten zijn key bij TinQ!

TinQ streeft altijd naar optimale klanttevredenheid, dus heb je vragen, opmerkingen, klachten of een goed idee? Wij helpen jou graag. Kies een van de onderwerpen in het contactformulier, vul het formulier volledig in en klik op "verstuur". Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!

Contactgegevens

Postadres:

TinQ België
Aarschotseweg 26
2200 Herentals

Algemene vragen en storing:
014 / 25 79 06
info@tinq.be

Je melding

Voor het opvragen van een tankbon (tot 60 dagen oud) kan je onderstaande gegevens aanvullen.

24 uur na de transactie is het mogelijk om uw tankbon op te zoeken, dit heeft te maken met het inlezen van de gegevens. U kunt de juiste gegevens van uw transactie terugvinden op uw bankafschrift of op het transactieoverzicht van uw VISA Card, Creditcard, Multi Tankcard, etc.

Indien je een klacht hebt over het betalen op een van onze locaties dan vernemen wij graag wat de betaalautomaat aangeeft en wie de uitgever is van de betaalkaart.
Hieronder geef je je oude adres in. Je nieuwe adres vul je in onder "Je gegevens".
Oude adres
Je gegevens
Adres
Een onbeperkt aantal bestanden kan naar dit veld worden geupload.
25 MB limiet.
Toegestane types: jpg, png, pdf, doc, docx, mov, mp4, rar, zip.

Time to TinQ... the movie

Kansen met TinQ voor ondernemers

Groei mee met TinQ in België! Een nieuw fris merk in België, grijp je kans als ondernemer en word partner van TinQ.
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe locaties. Neem contact met ons op!